دفونا

ابزارهای پیش ساخته دکوراتیو پلی یورتان

دفونا

ابزارهای پیش ساخته دکوراتیو پلی یورتان

  • ۰
  • ۰

گچ بری های پیش ساخته پلی یورتان و مزایای آن

این روزها از گچ بری های مختلفی برای معماری ساختمان ها و سطوح مختلف استفاده می شود. گچ بری پیش ساخته پلی یورتان و گچ بری پیش ساخته پلی استایرن ۲ نوع گچ بری جدیدی هستند که امروزه آوازه آن ها بیشتر به گوش می خورد و نسبت به نوع سنتی دارای ارجعیت می باشند. گچ بری های پیش ساخته سرعت انجام کارها را بهبود بخشیده اند و از نظر اقتصادی به صرفه تر می باشند؛ از این رو مورد پسند بسیاری از افراد قرار گرفته اند.

گج بری پیش ساخته پلی یورتان

گچ بری پلی یورتان به‌نوعی از گچ‌بری آماده و از پیش‌ساخته شده گفته می‌شود که دارای روکش PVC هستند و جنس آن نیز از فوم فشرده است. این نوع گچ‌بری دارای وزن کمی می‌باشد و ازاین‌رو بر روی تمامی سطوح به‌راحتی نصب می‌شود. گچ بری پلی یورتان با توجه به قیمت مناسبی که دارد، بسیار مناسب بازسازی بدون تخریب است؛ بنابراین شما می‌توانید به‌راحتی آن را برش دهید و بر روی سطوح نصب کنید. گچ بری پیش ساخته پلی یورتان در نمای ساختمان‌ها (نوساز، بازسازی‌شده، ساختمان‌های قدیمی، ساختمان‌های مدرن) قابل‌استفاده می‌باشد. تنوع زیاد در گچ بری پیش ساخته پلی یورتان باعث شده استریا، مورد استقبال بسیاری از مردم قرار بگیرد. این نوع گچ‌بری صنعتی قابلیت نصب برنماهای خارجی و داخلی را دارد و جایگزین بسیاری از گچ‌بری داخلی و بیرونی سنتی شده است.
تصویر ۱
ابزارهای مختلف استفاده‌شده در گچ بری پیش ساخته پلی یورتان و ویژگی‌های آن
در گچ بری پیش ساخته پلی یورتان ابزارهای مختلفی به کار برده شده است که هرکدام کاربرد خاص خود رادارند و در جای خاصی مورداستفاده قرار می‌گیرند. برای مثال ابزارهای گل سقف، ابزارهای قاب‌بندی، ابزارهای گلویی، ستون و سرستون و غیره هرکدام در بخش خاصی از معماری بنا بکار گرفته می‌شوند.گچ بری پیش ساخته دارای طرح‌های متنوع می‌باشد؛ ازاین‌رو نیازی نیست نگرانی راجع به طرح دلخواه خود داشته باشید. ضد آب و رطوبت بودن گچ بری پیش ساخته پلی یورتان ازجمله مشخصه‌های اصلی آن می‌باشد که باعث دوام و کیفیت بالای این نوع گچ‌بری در معماری شده است. گچ بری پیش ساختهرنگ‌پذیر است، بنابراین شما می‌توانید مطابق باسلیقه و سبک معماری خود، رنگ موردنظر خود را سفارش دهید.
تصویر

گج بری پیش ساخته پلی یورتان

مزایای گچ بری پیش ساخته پلی یورتان

گچ بری‌های پیش ساخته پلی یورتان مزایای مختلفی دارند. این ویژگی‌ها و مزایا باعث شده است افراد بیشتری به‌طور روزافزون به استفاده از آن‌ها در معماری خانه‌های خود روی‌آورند. گچ بری پیش ساخته پلی یورتان دارای زیبایی خاصی است و تنوع در طرح و همچنین رنگ آن زبانزد همه می‌باشد. این نوع گچ‌بری ازنظر اقتصادی به‌صرفه نیز هست و امکان عبور تجهیزاتی، ازجمله نور هالوژن مخفی، سیم، لوله و غیره از داخل آن نیز وجود دارد. یکی از مهم‌ترین مزایای گچ بری پیش ساخته نصب آسان آن می‌باشد، به‌طوری‌که فرد متخصص با استفاده از میخ و چسب آن‌ها را با سرعت زیاد در ساختمان نصب می‌کند؛ ازاین‌رو در زمان نیز صرفه‌جویی می‌شود. این نوع گچ‌بری مقاومت بسیار بالایی دارد و درصورتی‌که شما بخواهید به تغییر دکوراسیون خانه خود بپردازید، کارها سریع‌تر انجام می‌شود و نیازی به جابجایی وجود ندارد.



  • ۹۷/۰۷/۰۷
  • دفونا دفونا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی